V této době je potřeba jít neustále s dobou a alespoň jednou za čas obměnit staré a zažité zvyklosti, protože jinak to začne rozmařilé (potenciální) zákazníky nudit. Google se proto rozhodl pro změnu, nutno říci velmi lehkou změnu loga.
Drobná změna spočívala v tom, že z původního textu „Google Play“ a následného loga této služby se odebralo slovíčko „Play“, které bylo nahrazeno logem, jež samo o sobě představuje ono tlačítko Play, známé již z obstarožních kazetových rádií.
Jak následně u Google uznali, nejspíš ještě neuzrál čas, aby všichni zákazníci poznali, že tento Google nápis s podivným čtyřbarevným zaobleným trojúhelníkem ukazuje na služby Play, protože ještě nejde o tolik provařenou značku, jako je třeba nakousnuté jablko, které jistě všichni příznivci Androidu bez problémů zařadí.
Osobně se domnívám, že nové logo vypadá dobře a stejně jako zdroj tohoto článku považuji tmavší šedou za výrazně živější než starší světle šedou. Taky si myslím, že staré logo Google Play je v podstatě typografická prasárna, protože mít ve dvou slovech na každé použitý jiný font je skutečně neobvyklé. Chápu, že je zde apel na podobnost s písmem Roboto, které je použito v nových Android systémech, i když o toto písmo ve skutečnosti nejde, ale stejně…
Je možné, že až se značka ještě více zažije, vrátí se ono nové logo zpátky na Obchod Play, ale je možné, že do té doby nastanou ještě další změny a že toto nakonec bude jen takový malý výkřik do tmy.
Zdroj: Phone Arena