Společnost Samsung za žádných okolností nechce hrát druhé housle na trhu se smartphony. I přesto se pro ni rok 2014 nejeví zcela podle předpokladů. Odhady napovídají, že v roce 2014 firma prodá něco přes 330 milionů kusů smartphonů, i když se původně mluvilo o číslu 360 milionů. I to je o mnoho více než v letošním roce, kdy se jí podařilo oslovit přes 290 milionů zákazníků. Jihokorejští výrobci přisuzují tyto nepříznivé odhady rostoucí konkurenci v této oblasti a taktéž zpomalenému trhu.
Právě z těchto důvodů se chce společnost Samsung zaměřit na prodej originálního příslušenství a doplňků, což by mohlo být klíčovou součástí promyšleného marketingu.
Abychom uvedli tuto krátkou zprávu na pravou míru, originálními doplňky se myslí různá zařízení, jako jsou Galaxy Gear nebo Google Glass. Rovněž nemusí být od věci ani nabídka nejrůznějších multimediálních zařízení podobných Samsungu Homesync. Co si nakonec společnost Samsung pro rok 2014 připraví, je ve hvězdách. Jedno je však jisté, určitě překvapí a nebudou pokulhávat za silnou konkurencí.
Zdroj: Sammobile